Ga direct naar de inhoud, het zoekveld of het hoofdmenu.
Bibliotheekleden die jaarlijks een nota op papier ontvingen om hun abonnementsgeld te voldoen, krijgen de nota sinds 2020 per e-mail toegezonden. Daarom is het belangrijk dat het (juiste) e-mailadres bekend is bij de Bibliotheek. Op deze pagina vind je uitleg over hoe je dit zelf eenvoudig kunt controleren, wijzigen en invullen.
E-mailadres controleren of invullen: zelf doen De eerste optie om je e-mailadres te controleren is om in te loggen in Mijn Bibliotheek. Daar kun je zelf je gegevens controleren, en eventueel direct invullen of aanpassen.
Stap 1: Klik op deze link: Inloggen in Mijn Bibliotheek Stap 2: Klik op Persoonlijke gegevens Stap 3: Klik op Wijzig gegevens Stap 4: Controleer onder Adresgegevens je e-mailadres, en vul aan of wijzig. Stap 5: Bevestig de wijzigingen en klik op OK Stap 6: Je krijgt een bevestiging per e-mail Stap 7: Klik op Uitloggen
E-mailadres controleren of doorgeven: via de ledenadmistratie van de Bibliotheek
De tweede mogelijkheid om je e-mailadres te laten controleren of door te geven is om het onderstaand formulier in te vullen en te versturen naar de ledenadministratie van de Bibliotheek. Daarmee ga je akkoord met de wijziging van je gegevens. Velden met een sterretje zijn verplicht in te vullen.
Bij voorbaat hartelijk dank!
het nummer van je bibliotheekpas, beginnend met 74 of 75